Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Els en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Els Vos

29 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na een lekkere kopje koffie bij Els en Jet hebben Kim en Yvonne ons weggebracht naar Schiphol. We waren keurig op tijd. Na het het inchecken en inleveren van de koffers, zijn we koffie gaan drinken. Met een beetje vertraging zijn we in een prachtige grote Airbus vetrokken naar Dubai. Afrojack, gebracht door een privé auto,zat ook in ons vliegtuig. jammer genoeg niet naast ons haha. Zij zaten natuurlijk in frist class.
De vlucht is perfect verlopen en we zijn heerlijk verwend met hapjes en drankjes. 6 uur duurde de vlucht en we hebben ons niet verveeld. Met films,spelletjes zijn we de tijd goed doorgekomen.
In Dubai werden we verwelkomd door een aardige piccolo met een groot bord: Mrs. Elisabeth Vos! En hij bracht ons na een lange wandeling naar onze riante kamer waar nu onze weblog bijschrijven. Het is nu hier 1. 40 (23.40 Ned. Tijd) en we gaan nu gauw naar bed. Om 8 uur worden we gewekt!
Tot het volgende verslag.
Ik probeer een foto toe te voegen. Ik weet niet of het lukt.

• 28 September 2012 - 23:50

Nelleke:

Ik zat net aan jullie te denken, toen het mailtje binnenkwam. De stemming zit erin zo te lezen. Benieuwd wat er nog gaat komen. Groetjes.

• 28 September 2012 - 23:54

Janske:

Fijn dat het eerste deel van de reis goed verlopen is.
    Slaap lekker! X

• 29 September 2012 - 07:21

Karin:

Zo hebben jullie je ontbijt op? Klaar om Dubai te gaan verkennen? Fijne dag vandaag, ik zal wel weer gaan werken hoor ;) Groetjes.

• 29 September 2012 - 08:01

Maria:

Het is wel fijn om met zo'n luxueus vliegtuig te vliegen!
    Nu op naar Sydney!goeie reis doei Maria

• 29 September 2012 - 09:07

Thea En Jac:

Fijn dat de start van zo,n lange reis goed is verlopen, geniet van je onbijt en geniet van de nog komende dagen. Groetjes, vanuit Loon op Zand, Thea en Jac

• 29 September 2012 - 11:36

Gerry Van Den Eijnden:

Wat een geweldige reis, geniet ervan.

• 29 September 2012 - 11:45

Linda Roelofs:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Jullie zijn nu onderweg naar Sydney als ik dit schrijf.
    Veel plezier en maak er een great time van.
    Groetjes Linda(die arme meid die straks weer moet werken ha-ha).
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 29 September 2012 - 11:52

Lisette:

Het is dus gelukt met de foto!
    Veel plezier dames,

hug,

lisette

• 29 September 2012 - 11:56

Jan En Mimi.:

lidevde Els en Jeanne,
    Fijn dat deze dag heerlijk is verlopen, een goed begin, leuk om in zo,n groot vliegtuig te zitten en heerlijk verwend te worden. Zo blijft de hele vakanie want de start is prima.
    Geniet , groetjes en liefs van jan en mimi. doei.

• 29 September 2012 - 12:15

Janneke:

Wat een goed begin ,lekker verwend worden en een BNer aan boord (jullie hebben toch wel
    een handtekening met foto bemachtigd!)
    De foto met de picolo en Elisabeth hardstikke leuk ,als alles zo goed geregeld is gaan jullie
    een gewldige vakantie tegemoed
    Op dit moment (12.06 ) regent het hier ,vanmiddag ga ik met Lenie effe naar stad nog een extra kado'tje kopen want we vinden €5 voor het etentje van Astrid wel erg weinig
    Jullie zitten nu in het vliegtuig OP NAAR SYDNEY
    Tot hoors!
    Kus
    Ed en Janneke

• 29 September 2012 - 13:10

Carin:

Een goed begin is het halve werk:)
    Ik ben benieuwd naar de prachtige foto's die jullie nog gaan maken.
    Geniet!
    Liefs Carin

• 29 September 2012 - 13:10

Carin:

Een goed begin is het halve werk:)
    Ik ben benieuwd naar de prachtige foto's die jullie nog gaan maken.
    Geniet!
    Liefs Carin

• 29 September 2012 - 18:44

Franca Van Den Boom:

Dag ELS EN JEANNE, wat leuk om op de foto te zien hoe goed de reis is geregeld. Goede reis verder en veel plezier. Franca

• 29 September 2012 - 20:41

Jet:

Els en Jean,
    Wat een heerlijk begin.
    Morgen zitten jullie in Sydney.
    Eerst even bijkomen van het reizen,en dan op avontuur..
    Het is vlgs. mij, prima geregeld allemaal.
    Wij aan deze kant, genieten met jullie mee.
    Liefs Jet.

• 29 September 2012 - 20:48

Bert:

Nou Elisabeth,...
    Je staat er goed op hoor....
    De volgende foto van Jeanne dan maar...
    Goede vlucht naar Sydney...

• 29 September 2012 - 21:42

Mieke:

Hoi Els en Jeanne,
    Hele goede vlucht naar Sydney.fijn dat het eerste deel zo goed ging.
    Volgen jullie verslag met plezier!
    Lekker genieten.
    Liefs Theo en Mieke

• 30 September 2012 - 20:52

Machteld:

Nou, de foto zat erbij hoor Els!
    Maar inmiddels zijn jullie misschien al in Australië???
    Veel plezier!

Machteld

• 01 Oktober 2012 - 13:15

Astrid:

Hi luitjes lekker genieten en ik heb mij aangemeld voor de mailinglist.ik denk aan jullie op mijn verjaardag bij het diner. Dikke kus. Astrid en de poezen mieke en dirk.

• 04 Oktober 2012 - 17:12

Yvonne:

Hallo Els en Jeanne
    Hoe gaat het met jullie, verloopt alles naar wens, ik ben benieuwd naar jullie verslag van de reis en de foto,s op jullie weblog
    Gisteren hebben wij met ons clubje een fijne avond beleefd bij het restaurant Appels en Peren.
    Ik ga sluiten en zal zeker blijven reageren op jullie weblog.
    Gr. Yvonne en verder wens ik jullie nog een goede reis

• 10 Oktober 2012 - 11:08

Gerda Kuijten Zachariasse:

Nou jeanne en de mij onbekende els een geweldige reis zeg. Wat een ervaringen!!!
    Heb jij meegedaan met de postcode loterij jeanne want op jouw postcode is een prijs gevallen . Zou toch een leuk cadeautje zijn bij thuiskomst niet? nou geneit ze verder daar en ik schrijf nog wel eens iets groetjes gerda Zachariasse