Sydney - Reisverslagen van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslagen van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu

Sydney

We zijn vanmorgen om 6.30 geland in Sydney na een goede vlucht, zo,n 13 uur vliegen. Maar ja, we zitten ook aan de andere kant van de wereld.
We hebben de stad Sydney al een beetje verkend, een mooie stad met aparte gebouwen met een mooi park. we kijken onze ogen uit. We zitten vlakbij het centrum en wauw , wat een mooie winkels! En het is hier prachtig weer.We konden pas na 14 uur op de kamer terecht.
Ook hier weer een mooie grote kamer op de 7e verdieping.maar helaas geen kosteloze WiFi of internet. veel te duur! nu zitten we in de lounge van het hotel. 2 euro voor 20 min. belachelijk!
Dus fotos gaat ook niet lukken.
Verder gaat het prima met ons. alleen erg moe vanwege te weinig slaap. daarom vandaag een rustdag.
helaas zie ik hier geen berichten van jullie , dus we gaan er vanuit dat het met jullie ook goed gaat.
Daag tot de volgende keer, maar wanneer ?
6 okt gaan we naar Melbourne. Maar eerst hier verschillende trips.