Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Els en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Els Vos

02 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo Allemaal.

Nu zitten we iets dichter bij huis,na vannacht 11uur gevlogen te hebben zijn we van morgen om 5uur geland in Dubai,in het vliegtuig kun je geen lekker tukje doen,dus toen we op onze kamer waren zei Jeanne wat zullen we doen!!!!
Toen hebben we besloten om op pad te gaan,een busroute in een dubbeldekker zodat we een beetje Dubai konden zien.En beneden bij de receptie zat een meisje,die ons vertelde hoe we moesten lopen naar de opstap plaats en die ook de kaartjes verkocht. Wat keken onze ogen uit zoveel hoge gebouwen en hotels de een is nog groter dan de andere,en we zijn ook nog met de bus op het palm eiland geweest,waar alles wel dicht op elkaar staat.En 's middags hebben we de andere route genomen en hebben we nog 1 uurtje gevaren op de Dubai Creek.
Het was een lekkere warme dag,en nu weten we ook wat we nog willen bekijken, morgenavond hebben we een nacht tour door het verlichte Dubai we zijn benieuwd hoe dat eruit ziet. Het is nu 20.15 en onze ogen vallen bijna dicht dus over een uurtje liggen we plat. Dat was weer ons verhaal.

Groetjes van ons.

• 02 November 2012 - 17:49

Marja Selten:

Jeetje, zijn jullie niet een beetje te actief!! Maar goed dit is je kans, nou geniet nog effe,
    zien we jullie snel weer.

• 02 November 2012 - 19:34

Geert Nick En Sylvia :

Hoi Els en Jeanne,

Wat een gebouwen daar in Dubai .
    Geniet er nog van samen.

Lieve groetjes,
    Geert Nick en Sylvia

• 03 November 2012 - 10:20

Carla:

wat een andere wereld is dat hè? super dat jullie zo veel zien en bekijken. slapen zal daarna vast heel goed gaan! op welke verdieping ligt jullie hotelkamer?? groetjes, Carla

• 03 November 2012 - 13:03

Will Theunisse:

Hallo Els en Jeanne, wat een geweldige ervaring deze reis van jullie zeg. het is fantastisch.
    En heel erg leuk om het op deze manier een beetje mee te maken, vooral als hier de herfst/winter echt aan het doorzetten is.
    Nu nog lekker bijkomen in Dubai, Haiko vond dat ook een geweldige stad,en dan straks weer helemaal wennen aan Nederland, jullie hebben toch wel dikke broeken, truien, jassen, handschoenen , dassen en mutsen bij jullie?
    Want anders is het armoe volgende week.
    Voor de laatste dagen wensen wij jullie nog een fijne voortzetting, groetjes Will en Jack.