Foto's - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Els en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Els Vos

10 Oktober 2012 | Australië, Adelaide

We zijn van alles aan het uitproberen maar helaas een foto is gelukt en we hadden zoveel leuke en mooie foto's voor jullie uitgezocht. Jammer.

  • 10 Oktober 2012 - 13:17

    Astrid:

    Hoi meisjes.

    Wij wilde jullie vanmorgen na de les even bellen. Kost nl niets met facetime op de ipad.helaas waren jullie er niet.het was bij jullie 9 uur in de avond.misschien volgende week.blijf genieten.dikke kus. Astrid

  • 10 Oktober 2012 - 13:17

    Astrid:

    Hoi meisjes.

    Wij wilde jullie vanmorgen na de les even bellen. Kost nl niets met facetime op de ipad.helaas waren jullie er niet.het was bij jullie 9 uur in de avond.misschien volgende week.blijf genieten.dikke kus. Astrid

  • 10 Oktober 2012 - 13:52

    Jet:

    Hallo ladys,
    Wat jammer dat het niet lukt met de foto`s, maar die zien we nog wel.
    Jullie zitten nu in Adelaide, mooie plaats?
    Al begonnen met de trips?
    In Adelaide woont Arlette, maak maar wat foto`s van die plaats. ( heb geen adres van haar.)
    Els krijg jij onze mailtjes die wij via de ipad en telefoon versturen????
    hier alles bij het oude, geniet ze en tot horens weer, groetjes Jet.

  • 12 Oktober 2012 - 21:35

    Marise:

    hai Jeanne en Els, Nu pas horen jullie van mij. Bij gaat het niet zo goed met de computer.
    Ik ben blij voor jullie dat alles goed gaat.
    Jeanne ik ben druk bezig met de kerstviering.

    heel veel liefs, Marise

  • 14 Oktober 2012 - 19:59

    Rikie Van Hoof:

    Hallo Jeanne en Els.

    Heel jammer dat we nog geen foto`s kunnen bekijken. Maar die houden we dan tegoed. Ik hoop dat jullie nog steeds aan het genieten zijn. En Jeanne, ik wens je vanaf hier en nu alvast een hele fijne verjaardag toe en neem dinsdag maar een extra glaasje Australische wijn voor mij. Dan neem ik een glaasje Spaanse wijn op jou verjaardag. Wij vertrekken namelijk vannacht richting Barcelona.
    Groetjes Rikie.

  • 14 Oktober 2012 - 19:59

    Rikie Van Hoof:

    Hallo Jeanne en Els.

    Heel jammer dat we nog geen foto`s kunnen bekijken. Maar die houden we dan tegoed. Ik hoop dat jullie nog steeds aan het genieten zijn. En Jeanne, ik wens je vanaf hier en nu alvast een hele fijne verjaardag toe en neem dinsdag maar een extra glaasje Australische wijn voor mij. Dan neem ik een glaasje Spaanse wijn op jou verjaardag. Wij vertrekken namelijk vannacht richting Barcelona.
    Groetjes Rikie.

  • 18 Oktober 2012 - 10:35

    Astrid:

    Ik heb de fotos gezien. Hardstikke leuk. Breng je voor mij ook zon lief koalaatje mee ?... Please voor mijn70ste verjaardag? Grapje. Geniet nog maar lekker. Ik mis je wel hoor. Soms roepen wij op woensdagmorgen. ELS WAAR BEN JIJ NU. Xxxxx astrid.

  • 18 Oktober 2012 - 10:35

    Astrid:

    Ik heb de fotos gezien. Hardstikke leuk. Breng je voor mij ook zon lief koalaatje mee ?... Please voor mijn70ste verjaardag? Grapje. Geniet nog maar lekker. Ik mis je wel hoor. Soms roepen wij op woensdagmorgen. ELS WAAR BEN JIJ NU. Xxxxx astrid.

  • 24 Oktober 2012 - 07:06

    Will Theunisse:

    Eindelijk ben ik er toe gekomen om zelf waarben je nu op te zoeken op de computer het is nu 7 uur op 24oktober in de ochtend, ik had al een keer bij Maria meegekeken en vond het erg leuk en spannend nu heb ik alles in rust kunnen lezen, niet dat het bij Marietje niet rustig was hoor, maar zo kun je het tot je in laten werken, Het ziet er allemaal geweldig uit en wat een indrukken zullen jullie hebben zeg.
    Ik weet niet of ik alle verzonden foto"s heb gezien, maar waarschijnlijk kunnen we alles later anders bekijken.
    Els en Jeanne, een hele fijne voortzetting, en Els doe geen dingen die ik NIET zou doen!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els Vos

Samen 5 weken op stap. Dubai en Australie.

Actief sinds 14 Sept. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 10848

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 02 November 2012

Onze eerste reis

30 September 2012 - 30 September 2012

Sydney

Landen bezocht: