sydney dag 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu sydney dag 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu

sydney dag 3

Door: Els en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Els Vos

03 Oktober 2012 | Australië, Sydney

hallo allemaal, jaja we zijn er weer.
Dinsdag 2okt. zijn we naar het station gelopen om te kijken en te orienteren waar we zaterdagmorgen om 6 moeten zijn om de trein te nemen naar Melbourne om 7.45 uur. we moeten wel een uur van te voren er zijn.
Daarna hebben we een flinke wandeling gemaakt naar de Darling Harbour. Onderweg zien we van alles. We zijn naar de Sydney Sealife geweest een prachtige en zeer grote aquarium. Veel en leuke foto,s gemaakt en de haaien en andere grote vissen zwommen zo boven ons heen.
Daarna Sydney verder bekeken. Zo kwamen we bij een geweldig mooi gebouw,Queen Victoria building, een winkelpassage waar we binnen zijn geweest en rond geneusd. maar ons geld blijft mooi in onze beurs zitten Anders moeten we onze reis eerder afbreken. haha.
Daarna richting Chinatown gewandeld. oh oh wat wonen hier erg erg veel Aziaten. Soms lijkt het wel of we in China op vakantie zijn.Maar hier hebben we toch lekker gegeten.
Woensdag 3 okt.
Vandaag zijn we met de trein naar Bondi Beach geweest, maar het was meer metro want we zaten meer onder de grond dan boven, dus zagen we niet veel van de buitenwijken van Sydney .
Het was een goede dag,omdat vandaag 26 graden zou worden.
Daar hebben we een lange stevige wandeling gemaakt over een mooi pad langs de zee, waar veel joggers liepen. En met prachtige rotsformaties en met hoogte verschillen. En ook heel veel surfers zagen we. Dus veel bedrijvigheid op strand en zee.
We hebben natuurlijk onze teentjes nat gemaakt in de zee. oei wat koud!
Vanavond hebben we voor het eerst australisch gegeten, Fish and Chips.
Lekker.
We weten nu goed de weg hier en we gingen met de bus naar huis.
Morgen: donderdag 4 okt. beginnen we echt aan onze eerst trip.Om 7 uur
Dus morgen vroeg opstaan nadat we 3 dagen hebben kunnen uitslapen.
Zoals jullie lezen maken we het prima, we hebben veel plezier en we hebben nog steeds geen blauwe plekken haha!
Tot het volgende bericht. liefs Jeanne en Els.

• 03 Oktober 2012 - 13:01

Janske:

26 graden!! Wat heerlijk, hier is het vandaag guur en regenachtig.
    Heerlijk dat jullie zo veel moois zien en genieten! Veel plezier op jullie trip, we zijn erg benieuwd naar jullie volgend verslag. X

• 03 Oktober 2012 - 13:02

Astrid:

geniet ze. we hebben vanmorgen aan je gedacht en vanavond ook. ik heb een heel leuk kado gekregen voor mijn verjaardag. xxxx astrid

• 03 Oktober 2012 - 14:20

Carla:

Heb je op Bondi beach de leuke strandwachten ook gezien? en ben je er nog mee op de foto geweest? Ze zijn beroemd hoor!

• 04 Oktober 2012 - 17:38

Marian :

heb je eindelijk gevonden op internet. de reis verslagen zijn erg leuk om te lezen.
    We hebben gisteren tijdens het etentje nog aan je gedacht, het was erg gezellig en we hebben lekker gegeten. groetjes en geniet nog van je reis.

marian

• 04 Oktober 2012 - 18:33

Janneke:

Bij een heerlijke temperatuur hebben jullie al heel veel van Sydney gezien
    We zijn benieuwd naar al die mooie foto's
    Dat wordt morgen al vroeg het bedje uit en dan op weg naar Melbourn
    Goeie reis!