laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu

laatste dag Sydney

Door: els en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Els Vos

05 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Een kort verhaaltje. Internet is hier erg traag en het geld is op haha.
we hebben prachtige reizen gehad in sydney . morgen gaan we naar Melbourne. misschien gaat het internet daar beter. we hebben al 300 fotos gemaaakt! verder gaat het prima met ons. nu een beetje zenuwachtig voor morgen. tot nu loopt alles prima.
veel liefs van Jeanne en Els. bedankt voor jullie berichtjes

• 05 Oktober 2012 - 12:29

Janske:

Goede reis naar Melbourne! X

• 05 Oktober 2012 - 15:32

Marja Selten:

He leuk die verhalen, maar geniet ze he!

• 05 Oktober 2012 - 20:25

Riek En Gonnie:

Hoi Els en Jeanne,
    Dat is een lekkere temperatuur! Hier vandaag veel wind, regen en een graad of 14. Fijn dat jullie genieten van alles. Nu naar Melbourne. Vast ook heel mooi en weer nieuwe indrukken. Al 300 foto´s!? De reis is pas begonnen, dat worden er ....................................... Hopelijk weten jullie straks nog waar ze gemaakt zijn, dat wordt lekker nagenieten. Wij zijn vandaag definitief thuis gekomen van de camping. Alles is daar winterklaar en gaan we ons leven in Nijmegen weer oppakken. De appels zijn nog niet van de boom, Riek zal nog een paar dagen gaan plukken over een week of zo, maar gaat dan vanuit Nijmegen.
    We wensen jullie weer vele mooie indrukken in Melbourne.
    Riek en Gonnie

• 05 Oktober 2012 - 23:12

Maria:

Jullie zijn vandaag al een week weg!!!dat gaat best snel...en wat die foto's betreft jullie mogen wel een stelletje fotoboeken aanschaffen.op naar Melbourn!!!Doei

• 06 Oktober 2012 - 08:38

Franca Van Den Boom:

Dag Els en Jeanne, is de treinreis goed verlopen en hoe lang duurde de reis. Ik vind het leuk jullie stukjes te lezen. Veel plezier in Melbourne. Franca

• 07 Oktober 2012 - 12:19

Machteld:

Hoi Els en Jeanne,

Leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Ik ben nieuwsgierig naar het vervolg!

Groetjes,

Machteld

• 07 Oktober 2012 - 16:30

Jan En Mimi:

Hallo Els en Jeanne,
    Wat zien jullie toch veel en al die ervaringen die jullie opdoen, geweldig en prachtig.
    Leuk zo op de hoogte te blijven, we zijn net terug van een weekje Engeland, erg gezellig maar wel versleten, was erg vermoeiend, maar veel gezien en gedaan.
    Nu op naar Melbourne, ondertussen zijn jullie er wel, maar blijf genieten van alles en nog wat, en vooral het blijft gewoon gezellig jullie tweetjes.
    Liefs en groet van Jan en Mimi, xxx.

• 07 Oktober 2012 - 17:49

Marie-José:

Hallo Els en Jeanne,
    Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben,geniet er maar lekker van hoor.
    De tijd gaat natuurlijk hartstikke vlug en dan ben je weer onderweg.
    De dag dat jullie vertrokken heb ik mijn afscheidsreceptie gehad,een geweldig afscheid maar zó definitief hè dat valt best wel tegen. De tijd zal het uitmaken.
    Ik wens jullie nog leuke geweldige weken toe.
    Tot een volgende mail.
    Liefs,Marie-josé

• 08 Oktober 2012 - 10:05

Lisette:

Hallo Jeanne en Els,
    Het is maandag, tijd om even naar jullie verslag te kijken!
    Het klinkt allemaal super!
    Geniet ervan want voor de volgende keer moeten jullie weer goed sparen: Jammer Jeanne de postcodeloterij is door de overburen gewonnen!
    Groetjes,

lisette

• 09 Oktober 2012 - 22:10

Chris En Hugo:

Hoi Els en Jeanne .

Geweldig om alles van jullie te lezen en mee te genieten. Jammer van de foto`s we zijn nieuwsgierig maar dat gaat vast in Melbourne lukken. Niet te zuinig zijn hoor, je bent er maar een keer , dus geniet ervan.
    We zijn al weer nieuwsgierig naar de volgende verhalen en foto`s

Heel veel reisplezier.
    groetjes Chrisen Hugo

• 10 Oktober 2012 - 20:37

Gerry Van Den Eijnden:

Jullie maken een geweldige reis, geniet ervan.
    Jeanne we hebben vandaag ons 2e kleinkind een zoon, Thomas. Een lief manneke, we genieten ervan.
    Gr. Arnold en Gerry

• 13 Oktober 2012 - 17:10

Yvonne :

Ha Meiden,
    Als het goed is, zijn jullie nu nog in Adelaide,geniet van de vele trips die jullie daar maken.
    Gisteren op het journaal gehoord, dat het in Sydney heeft gesneeuwd, en dat in de lente.
    De kangaroes wisten even niet waar ze hun voedsel vandaan moesten halen.
    Hopelijk hebben jullie beter weer!
    Hier echt herfstweer met veel regen.
    Verder niets bijzonders te melden.
    Take care!
    liefs yvon