Laatste bericht uit Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu Laatste bericht uit Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Els Vos Jeanne Sauter - WaarBenJij.nu

Laatste bericht uit Dubai

Door: Els en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Els Vos

04 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

We zitten vanavond nog even in de lounge van het hotel. Want op onze kamer hebben we geen internet. Daarom vanavond het laatste bericht uit Dubai.
Vandaag hebben we de hele dag in de Dubai Mall rond gelopen. En we hebben nog niet alles gezien. Zo groot is deze shoppingcentre. Er was zoveel te zien, kleding, sieraden,tassen, schoenen, chocolade en nog veel meer om op te noemen. Er was zelfs een hele grote aquarium waar je in een tunnel kon lopen. Op de bovenste etage was een onderwater zoo. Erg mooi. Daar bleven we erg lang hangen. Er was zelfs een kunstijsbaan. Er waren veel mensen die aan het stuntelen waren met schaatsten. En een prachtige binnen waterval was er. Om 18 uur was er een waterballet op muziek buiten voor het hoogste gebouw van de wereld. Het was al bijna donker. We dachten dat het lang zou duren, maar na 7 min. was het afgelopen , maar het herhaalde wel elk half uur. Dus hebben we lekker koffie gedronken in de buurt. En toen met de taxi naar huis, nou wat een partij taxi's. Er rijden allen maar taxi's op de weg en niet zo rustig, Kris kras over de weg. Over een 7 baans weg en nog hartstikke druk. We zijn blij hier niet te wonen.
Morgen gaan we proberen strand te bezoeken, wat we vandaag eigenlijk wilde doen. Het is nog steeds 33 graden.
Brrrrrr wat zal dat een overgang zijn naar huis.
We zijn 5 1/2 week op reis geweest, geweldige, fantastisch reis, maar we zijn toch blij om weer thuis te komen.
Ons laatst bericht schrijven we als we thuis zijn.
Dag allemaal. Els en Jeanne

• 04 November 2012 - 18:22

Jac En Thea:

Els en Jeanne,fijn dat jullie zo genoten hebben van die mooie reis, dank voor de mooie verslagen die wij an jullie hebben mogen ontvangen. Wij wensen jullie een goede vlucht terug. Gr. Van ons.

• 04 November 2012 - 18:35

Franca Van Den Boom:

Dag els en Jeanne, nog een dagje genieten van de zon en dan is het over. Wat zijn die weken snel gegaan. Els ik zie je waarschijnlijk zondag op de SMK. Goede reis naar huis. Bedankt voor het gezellige reisverslag. Groet, Franca

• 04 November 2012 - 19:30

Jan En Mimi:

Hallo Els en Jeanne,
    Wat hebben wij toch heerlijk een eind met jullie mee mogen reizen en wat hebben jullie toch veel gezien
    en ervaringen opgedaan, hoe het leven aan de andere kant van de wereld is. Maar zorg maar dat het ophaalduo op Schiphol met een warme jas staat, want v oor jullie is het hier bitterkoud, voor ons hier als bikkels valt het wel mee.
    Wij wensen jullie nog een heerlijke stranddag en een heel goede en hehouden reis naar huis.
    Liefs en groetjes,
    Jan en Mimi.

Hallo Els en Jeanne,
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Na zo'n lange vakantie is het weer fijn naar huis te gaan om lekker na te genieten en met de vele foto's bezig te zijn en bij te komen,rusten.
    Een goede thuiskomst en inderdaad het is fris in Nederland. Dank voor het mogen meegenieten van jullie fantastische reis.

• 04 November 2012 - 21:46

Nelleke:

Goede thuiskomst. Kijk dan goed om je heen. Nederland is ondanks de donkere novemberdagen ook een fijn land om terug te denken aan deze onvergetelijke reis!

Astrid:

Ik hoop dat jullie weer heelhuids thuiskomen na deze fantastische reis.bedankt ook voor alle verhalen.hope to see you soon. Dikke kus. Astrid

• 04 November 2012 - 23:23

Rikie:

hallo dames een goede reis terug naar het koude landje maar fijn dat jullie weer thuis zijnwe horen groetjes theo en rikie

• 05 November 2012 - 10:21

Nancy:

Jeanne en Els ,
    Bedankt dat we mogen genieten van jullie mooie vakantie en dat jullie een fijne terugreis hebben. Het is alsof wij zelf op vakantie zijn geweest.
    Groetjes van Nancy

• 05 November 2012 - 11:01

Ies Ceelen:

jeanne en els, wat een avonturiersters... we horen de verhalen... een hele veilige terugvlucht en welkom terug in Cuijk en op gym. Anny en Jan Janssen noig ontmoet? Reuze benieuwd... Het is hier dus herfst!!
    Wisselvallig en ongeveer 10 graden, 't is maar dat je je kunt voorbereiden... hartelijke groet ies

• 05 November 2012 - 11:01

Ies Ceelen:

• 05 November 2012 - 11:19

Chris En HUgo:

Els en Jeanne
    Wat hebben jullie genoten maar wij ook van de verhalen en de foto`s.
    Een goed terugkeer en tot gauw .
    Groetjes Chris en Hugo.

• 05 November 2012 - 12:18

Jet:

Els en Jeanne,
    Het zit er bijna op, nu nog heerlijk genieten op het strand in Dubai.
    Voor morgen een hele goede reis terug.
    De koffie en koek staat klaar, en de verwarming staat aan ( ha,ha )
    Wij kijken naar jullie uit, zien jullie morgen middag.
    Groetjes, liefs Jet.

• 05 November 2012 - 14:48

Lisette:

Goede reis dames en voor straks : welkom thuis! Dan kunnen we jullie weer ZIEN!

knuf,

lisette

• 05 November 2012 - 16:05

Gerry:

Jeanne en Els,

Geniet nog van de laatste dag. Het zal een grote overgang naar Nederland worden, het is hier veel kouder. Goede reis en tot spoedig ziens. We willen de verhalen horen.
    Gr. Gerry

• 05 November 2012 - 22:08

Carla:

niet te geloven hè, dat het alweer voorbij is!
    ik heb er zin in om straks al jullie verhalen en foto's te horen en te bekijken!
    een goede reis! Carla